Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{917844, author = {Jedličková, Helena}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.}, editor = {Papáček. M}, keywords = {Activated by the methods of education; peer education; school garden; experiential learning; project "Biology for life and health”; education experiences; constructivist learning}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7394-210-6}, pages = {81-87}, publisher = {JčU České Budějovice, Ped.Fak.}, title = {Vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady – zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 917844 AU - Jedličková, Helena PY - 2010 TI - Vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady – zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně PB - JčU České Budějovice, Ped.Fak. CY - České Budějovice SN - 9788073942106 KW - Activated by the methods of education KW - peer education KW - school garden KW - experiential learning KW - project "Biology for life and health” KW - education experiences KW - constructivist learning N2 - Prezentace práce představuje vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady ve vzdělávání učitelů biologie s využitím zkušenostního učení a výpočetní techniky na pracovišti Kejbaly Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Společný výzkum, realizovaný akademickými pracovníky a studenty, je zaměřený na ověřování modelů integrované výuky a vyplývá z dlouhodobého projektu Biologie pro život a zdraví cvičného střediska Kejbaly. V modelech mezigeneračního zkušenostního učení studenti a učitelé, společně se žáky, získávají nové vědomosti a dovednosti, nikoliv pouze pomocí multimédií, internetu a knih, nýbrž aktivní konfrontací a činností s reáliemi v terénu, v přírodě i v biotopové zahradě. Zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravě studentů by měly ovlivnit učitelovo pojetí výuky. ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. Vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady – zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně. Online. In Papáček. M. \textit{Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.}. České Budějovice: JčU České Budějovice, Ped.Fak., 2010, s.~81-87. ISBN~978-80-7394-210-6.
|