p 2009

L´enseignement du français en République Tchèque Le projet de recherche 2007-2013 – Besoins spéciaux des apprenants dans le contexte du programme éducatif de cadre pour l´enseignement fondamental – intégration/inclusion des apprenants ayant des besoins

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka

Základní údaje

Originální název

L´enseignement du français en République Tchèque Le projet de recherche 2007-2013 – Besoins spéciaux des apprenants dans le contexte du programme éducatif de cadre pour l´enseignement fondamental – intégration/inclusion des apprenants ayant des besoins

Název česky

Vzdělávání učitelů cizích jazyků v ČR a Výzkumný záměr SM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Název anglicky

The Training foreign language teachers in the Czech Republc and the Research Program SM0021622443

Vydání

2009

Další údaje

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

vzdělávání učitelů cizích jazyků; Česká republika; výzkumný záměr

Klíčová slova anglicky

training of teachers of foreign languages, Czech Republic, Research Plan

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 10. 1. 2011 02:15, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Les participants de la conférence, étudiants et enseignants du FLE, département DEFLE, Université Michel de Montaigne de Bordeaux, ont été introduits dans la problématique des programmes de formation pour les futurs enseignants du FLE en République Tcheque et du projet de recherche.

Česky

Účastníci přednášky, studenti a učitelé FLE na katedře DEFLE Univerzity Michel de Montaigne v Bordeaux, byli seznámeni se vzdělávacími učitelskými programy pro cizí jazyky (francouzský jazyk) v ČR a byly jim představeny cíle výzkumného záměru.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání