p 2009

Quelques suggestions pratiques pour faciliter l´apprentissage aux apprenants atteints de troubles spécifiques du langage oral et écrit

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka

Základní údaje

Originální název

Quelques suggestions pratiques pour faciliter l´apprentissage aux apprenants atteints de troubles spécifiques du langage oral et écrit

Název česky

Několik námětů, jak zjednodušit učení žákům se specifickými poruchami učení

Název anglicky

Several ideas how to simplify the teaching for the students with learning disabilities

Vydání

2009

Další údaje

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

češti žáci s SPU; francouzský jazyk; usnadnění učení

Klíčová slova anglicky

Czech pupils with learning difficulties, the French language, to facilitate learning
Změněno: 10. 1. 2011 02:14, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Procédés didactiques et méthodologiques et des exercices pratiques pour faciliter l acquisition du francais aux apprenants atteints de troubles spécifiques d apprentissage. La conférence a été adressée aux étudiants et enseignants du FLE, département DEFLE, Univesité Michel de Montaigne de Bordeaux.

Česky

Didakticko-metodické postupy a praktická cvičení pro usnadnění osvojení francouzského jazyka žáky se specifickými poruchami učení. Přednáška byla určena studentům a učitelům FLE, katedra DEFLE, Univerzita Michel de Montaigne v Bordeaux.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání