Jaké strategie učení se cizímu jazyku žáci používají?
VLČKOVÁ, Kateřina. Jaké strategie učení se cizímu jazyku žáci používají? In (habilitační přednáška, vědecká rada PdF MU). 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Jaké strategie učení se cizímu jazyku žáci používají? |
Název anglicky | What foreign language learning strategies do pupils use? |
Autoři | VLČKOVÁ, Kateřina. |
Vydání | (habilitační přednáška, vědecká rada PdF MU), 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | strategie učení, cizí jazyk |
Klíčová slova anglicky | foreign language, learning strategies use, Czech Republic |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 1. 2011 09:17. |
Anotace |
---|
Prednáška představila základní výsledky používání strategií učení se cizímu jazyku u českých žáků ve srovnání s výzkumy ze zahraničí. |
Anotace anglicky |
---|
The lecture focused on foreign language strategy use of pupils of comprehensive education in the Czech Republic. The results were compared with research results from other countries. |
Návaznosti | |
---|---|
LC06046, projekt VaV | Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 15:40