VLČKOVÁ, Kateřina. Jaké strategie učení se cizímu jazyku žáci používají? In (habilitační přednáška, vědecká rada PdF MU). 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jaké strategie učení se cizímu jazyku žáci používají?
Název anglicky What foreign language learning strategies do pupils use?
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina.
Vydání (habilitační přednáška, vědecká rada PdF MU), 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie učení, cizí jazyk
Klíčová slova anglicky foreign language, learning strategies use, Czech Republic
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 1. 2011 09:17.
Anotace
Prednáška představila základní výsledky používání strategií učení se cizímu jazyku u českých žáků ve srovnání s výzkumy ze zahraničí.
Anotace anglicky
The lecture focused on foreign language strategy use of pupils of comprehensive education in the Czech Republic. The results were compared with research results from other countries.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 15:40