BRYCHOVÁ, Alice. Selbstreflektierendes Fremdsprachenlernen mittels ESP in der Lehrerausbildung. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Selbstreflektierendes Fremdsprachenlernen mittels ESP in der Lehrerausbildung
Název česky Sebereflektivní učení cizímu jazyku pomocí EJP v učitelském studiu
Název anglicky Self-reflective learning a foreign language with ELP by studying the teaching
Autoři BRYCHOVÁ, Alice.
Vydání 2010.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky sebereflektivní učení, Evropské jazykové portfolio
Klíčová slova anglicky Self-reflective learning, European language portfolio
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 10. 1. 2011 10:07.
Anotace
Selbstreflektives Lernen in der Lehrerausbildung mittels Benutzung des ESP ist selbst an der Universität keine Selbstverständlichkeit und Studierende sollten diese Kompetenz schrittweise erwerben.Im Beitrag wird das Instrument selbst vorgestellt und Erfahrungen aus den sprachpraktischen Übungen und Implementierung von diesem Instrument in das Studium beschrieben.
Anotace česky
Sebereflektivní učení ve vzdělávání učitelů prostřednictvím využití ESP není ani na univerzitě samozřejmostí a studenti by měli postupně tuto kompetenci získat.V příspěvku je popisováno: jak se nástroj zavádí, zkušenosti z praktické jazykové přípravy a implementování tohoto nástroje do studia.
Anotace anglicky
Self-reflective learning in teacher education through the use of ESP is not a matter of course at the university and students should gradually get this responsibility. In this paper is described: how the tool is introduced, the language of practical experience in preparing and implementing this instrument in the study.
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 11:07