KNECHT, Petr. Reforma kurikula geografického vzdělávání v ČR: stav a perspektivy dalšího vývoje. In XXII. sjezd České geografické společnosti. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reforma kurikula geografického vzdělávání v ČR: stav a perspektivy dalšího vývoje
Název česky Reforma kurikula geografického vzdělávání v ČR: stav a perspektivy dalšího vývoje
Název anglicky The reform of Geography education in the Czech Republic: The state-of-the-art and further perspectives.
Autoři KNECHT, Petr.
Vydání XXII. sjezd České geografické společnosti, 2010.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky geografické vzdělávání; didaktika geografie; kurikulární reforma
Klíčová slova anglicky geography education; curriculum reform; geography standards
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 10. 1. 2011 16:20.
Anotace
Cílem tohoto příspěvku je: a) přispět do diskuse týkající se aktuálně probíhající reformy kurikula geografického vzdělávání; b) shrnout stanoviska zástupců české didaktiky geografie ke koncepci a obsahu rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání a gymnázia; c) zhodnotit perspektivy možného budoucího vývoje.
Anotace česky
Cílem tohoto příspěvku je: a) přispět do diskuse týkající se aktuálně probíhající reformy kurikula geografického vzdělávání; b) shrnout stanoviska zástupců české didaktiky geografie ke koncepci a obsahu rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání a gymnázia; c) zhodnotit perspektivy možného budoucího vývoje.
Anotace anglicky
The reform of Geography education in the Czech Republic: The state-of-the-art and further perspectives. The paper deals with current changes of Geography education curricula in the Czech Republic and their possible impact on geographical education. The author summarises comments and position papers on new Geography education curricula which were published by Czech experts on geographical education so far and discusses ongoing perspectives, with regard to the expected development of standards of geography education.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:10