Reforma kurikula geografického vzdělávání v ČR: stav a perspektivy dalšího vývoje
KNECHT, Petr. Reforma kurikula geografického vzdělávání v ČR: stav a perspektivy dalšího vývoje. In XXII. sjezd České geografické společnosti. 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Reforma kurikula geografického vzdělávání v ČR: stav a perspektivy dalšího vývoje |
Název česky | Reforma kurikula geografického vzdělávání v ČR: stav a perspektivy dalšího vývoje |
Název anglicky | The reform of Geography education in the Czech Republic: The state-of-the-art and further perspectives. |
Autoři | KNECHT, Petr. |
Vydání | XXII. sjezd České geografické společnosti, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | geografické vzdělávání; didaktika geografie; kurikulární reforma |
Klíčová slova anglicky | geography education; curriculum reform; geography standards |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 10. 1. 2011 16:20. |
Anotace |
---|
Cílem tohoto příspěvku je: a) přispět do diskuse týkající se aktuálně probíhající reformy kurikula geografického vzdělávání; b) shrnout stanoviska zástupců české didaktiky geografie ke koncepci a obsahu rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání a gymnázia; c) zhodnotit perspektivy možného budoucího vývoje. |
Anotace česky |
---|
Cílem tohoto příspěvku je: a) přispět do diskuse týkající se aktuálně probíhající reformy kurikula geografického vzdělávání; b) shrnout stanoviska zástupců české didaktiky geografie ke koncepci a obsahu rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání a gymnázia; c) zhodnotit perspektivy možného budoucího vývoje. |
Anotace anglicky |
---|
The reform of Geography education in the Czech Republic: The state-of-the-art and further perspectives. The paper deals with current changes of Geography education curricula in the Czech Republic and their possible impact on geographical education. The author summarises comments and position papers on new Geography education curricula which were published by Czech experts on geographical education so far and discusses ongoing perspectives, with regard to the expected development of standards of geography education. |
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:10