VLČKOVÁ, Kateřina a Jana PŘIKRYLOVÁ. Autoevaluce školy v oblasti podpory strategií učení se cizím jazykům: Inventář pro učitele 5. – 9. ročníku základní školy. 1. vyd. Praha: NUOV, 2010, 6 s. Cesta ke kvalitě: Portál evaluačních nástrojů.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autoevaluce školy v oblasti podpory strategií učení se cizím jazykům: Inventář pro učitele 5. – 9. ročníku základní školy
Název anglicky Self-evaluation of school - support of FLLS: Inventory for teachers at lower secondary educational level
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina a Jana PŘIKRYLOVÁ.
Vydání 1. vyd. Praha, 6 s. Cesta ke kvalitě: Portál evaluačních nástrojů, 2010.
Nakladatel NUOV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Portál Cesta ke kvalitě: Portál evaluačních nástrojů
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie učení; inventář; učitel; základní škola, cizí jazyk
Klíčová slova anglicky learning strategies; inventory; teacher; elementary school; foreign language
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 1. 2011 19:38.
Anotace
Interaktivní on-line dotazník pro učitele základní školy zjišťující podporu používání strategií učení se cizímu jazyku u žáků.
Anotace anglicky
Interative inventory of foreign language learning strategies for teacher. Inventory focus on learning strategy support in the classroom.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 04:26