VLČKOVÁ, Kateřina, Jana PŘIKRYLOVÁ a Petr HURTÍK. Zpráva z autoevaluačního nástroje "Dotazník strategií učení se cizímu jazyku" pro učitele. 1. vyd. Praha: NÚOV, 2010, 15 s. Cesta ke kvalitě: portál autoevaluačních nástrojů.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zpráva z autoevaluačního nástroje "Dotazník strategií učení se cizímu jazyku" pro učitele.
Název anglicky Self-evalutative report from "FLLS survey" for teachers
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina, Jana PŘIKRYLOVÁ a Petr HURTÍK.
Vydání 1. vyd. Praha, 15 s. Cesta ke kvalitě: portál autoevaluačních nástrojů. 2010.
Nakladatel NÚOV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie učení; cizí jazyk; autoevaluační zpráva; škola; učitel
Klíčová slova anglicky learning strategy; foreign language; self-evaluation; school; teacher; report
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 1. 2011 20:16.
Anotace
Zpráva s on-line s automaticky generovanými výsledky podpory strategií učitelem a používání strategií učení se cizímu jazyku jeho žáky. Verze pro učitele základní školy a verze pro učitele střední a jazykové školy. Jednotlivé odlišné zprávy se generují na základě individuálních dat vyplněných učitelem v dotazníku podpory strategií a dotazníku používání strategií žáky.
Anotace anglicky
On-line self-evaluative report for teachers with results from foreign language learing strategy inventory. Report focuses on strategy support realised by teachers and strategy use by their students.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 21:59