PŘIKRYLOVÁ, Jana a Kateřina VLČKOVÁ. Autoevaluace školy v oblasti podpory strategií učení se cizímu jazyku: Dotazník pro učitele středních a jazykových škol. 1. vyd. Praha: NÚOV, 2010, 8 s. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autoevaluace školy v oblasti podpory strategií učení se cizímu jazyku: Dotazník pro učitele středních a jazykových škol
Název anglicky Self-evaluation of school in FLLS support: Questionnaire for teachers from upper secondary schools and language schools
Autoři PŘIKRYLOVÁ, Jana a Kateřina VLČKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Praha, 8 s. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů, 2010.
Nakladatel NÚOV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie učení; cizí jazyk; autoevaluace; učitel; dotazník
Klíčová slova anglicky learning strategy; foreign language; self-evaluation; teacher
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 1. 2011 20:30.
Anotace
Dotazník strategií učení se cizímu jazyku sloužící pro autoevaluaci školy v dané vzdělávací oblasti. Dotazník pro učitele zjišťující podporu strategií učení u žáků ve výuce.
Anotace anglicky
On-line interactive questionnaire for teachers, focused on foreign language learning strategy support in the classroom.
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 22:24