d 2010

Autoevaluace školy v oblasti podpory strategií učení se cizímu jazyku: Dotazník pro učitele středních a jazykových škol

PŘIKRYLOVÁ, Jana a Kateřina VLČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Autoevaluace školy v oblasti podpory strategií učení se cizímu jazyku: Dotazník pro učitele středních a jazykových škol

Název anglicky

Self-evaluation of school in FLLS support: Questionnaire for teachers from upper secondary schools and language schools

Autoři

PŘIKRYLOVÁ, Jana a Kateřina VLČKOVÁ

Vydání

1. vyd. Praha, 8 s. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů, 2010

Nakladatel

NÚOV

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

strategie učení; cizí jazyk; autoevaluace; učitel; dotazník

Klíčová slova anglicky

learning strategy; foreign language; self-evaluation; teacher
Změněno: 10. 1. 2011 20:30, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Dotazník strategií učení se cizímu jazyku sloužící pro autoevaluaci školy v dané vzdělávací oblasti. Dotazník pro učitele zjišťující podporu strategií učení u žáků ve výuce.

Anglicky

On-line interactive questionnaire for teachers, focused on foreign language learning strategy support in the classroom.