2010
Autoevaluace školy v oblasti podpory strategií učení se cizímu jazyku: Dotazník pro učitele středních a jazykových škol
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Kateřina VLČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Autoevaluace školy v oblasti podpory strategií učení se cizímu jazyku: Dotazník pro učitele středních a jazykových škol
Název anglicky
Self-evaluation of school in FLLS support: Questionnaire for teachers from upper secondary schools and language schools
Autoři
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Kateřina VLČKOVÁ
Vydání
1. vyd. Praha, 8 s. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů, 2010
Nakladatel
NÚOV
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
strategie učení; cizí jazyk; autoevaluace; učitel; dotazník
Klíčová slova anglicky
learning strategy; foreign language; self-evaluation; teacher
Změněno: 10. 1. 2011 20:30, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Dotazník strategií učení se cizímu jazyku sloužící pro autoevaluaci školy v dané vzdělávací oblasti. Dotazník pro učitele zjišťující podporu strategií učení u žáků ve výuce.
Anglicky
On-line interactive questionnaire for teachers, focused on foreign language learning strategy support in the classroom.