2010
Videostudie jednoduchého experimentu v hodinách fyziky na ZŠ
NOVÁK, Petr a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Videostudie jednoduchého experimentu v hodinách fyziky na ZŠ
Název česky
Videostudie jednoduchého experimentu v hodinách fyziky na ZŠ
Název anglicky
Videostudy of simple experiment in physics lessons at secondary school
Autoři
NOVÁK, Petr a Josef TRNA
Vydání
DIDFYZ 2010, 2010
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-8094-795-8
Klíčová slova česky
fyzikální vzdělávání, jednoduchý experiment, videostudie
Klíčová slova anglicky
physics education, simple experiment, videostudy
Změněno: 6. 4. 2013 17:36, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu jednoduchých experimentů ve výuce fyziky, v němž byla použita metoda videostudie. Tato metoda byla použita pro analýzu školních experimentů v hodinách fyziky na základní škole. Jádrem videostudie je kódování, které bylo prováděno podle kategoriálních systémů: fáze experimentu, experiment kvalitativní a kvantitativní, experiment demonstrační a žákovský, jednoduchý experiment.
Anglicky
This paper presents research results of simple experiments in physics education, which was used in the video study. This method was used for the analysis of experiments in school physics classes at primary school. The core of the encoding video study, which was carried out under categorical systems: the phase of the experiment, qualitative and quantitative experiments, and student demonstration experiment, a simple experiment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|