C 2010

Názory žáků základní školy na realizaci kurikula tělesné výchovy

MUŽÍK, Vladislav a Lenka HOŠKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Názory žáků základní školy na realizaci kurikula tělesné výchovy

Název anglicky

Opinions of the basic school pupils on the realisation of physical education curricula

Autoři

MUŽÍK, Vladislav (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka HOŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, MUŽÍK. V.; VLČEK, P. et al. Škola, pohyb a zdraví : výzkumné výsledky a projekty, od s. 75-91, 17 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046705

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5371-7

Klíčová slova česky

tělesná výchova; pohybová aktivita; zdraví; kurikulum tělesné výchovy; realizace kurikula tělesné výchovy

Klíčová slova anglicky

physical education; physical activity; health; physical education curriculum; realisation of physical education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 3. 2011 09:32, doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.

Anotace

V originále

Kapitola přináší názory dostupného souboru žáků 5. a 9. ročníku ZŠ na výuku tělesné výchovy. Výzkumné výsledky dokládají, že projektovaný vzdělávací obsah není na školách realizován v celém rozsahu. Závěry jsou podnětem jak pro tvůrce kurikula, tak pro pedagogickou praxi na ZŠ.

Anglicky

The chapter presents opinions of the lower secondary pupils on the instruction of physical education. The research results demonstrate that the projected educational content is not realised in the whole extent which should be an impulse for both authors of the curricula documents and basic school practice.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století