C 2010

Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání

RÖDEROVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání

Název česky

Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání

Název anglicky

High schools for visually impaired in current conception of education

Autoři

RÖDEROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School, od s. 229-240, 12 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046752

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5383-0

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání;zrakové postižení;otevřenost škol;spolupráce; profesní příprava

Klíčová slova anglicky

inclusive education;visual impairment;openness of schools;cooperation;vocational training

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 4. 2011 12:56, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola seznamuje s výsledky pilotního šetření, které zjišťovalo, jaká je otevřenost středních škol pro zrakově postižené v současné koncepci vzdělávání. Zaměřili jsme se na spolupráci škol s poradenskými institucemi, potenciálními zaměstnavateli a jinými školami, na realizaci profesní přípravy a přípravu žáků pro život.

Anglicky

The chapter informs about a pilot survey, which collected the information about how open are current high schools for visually impaired. We focused on school cooperation with other professionals, potential employers and with other schools. We focused also on realization of vocational training and preparation of pupils for everyday life.