C 2010

Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů

VODIČKOVÁ, Martina

Základní údaje

Originální název

Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů

Název česky

Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů

Název anglicky

Research on education of immigrants

Autoři

VODIČKOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Výzkum zaměřený na...:Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU, od s. 18-21, 4 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita Katedra sociální pedagogiky PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046808

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5391-5

Klíčová slova česky

etnopedagogika interkulturní psychologie uprchlík integrace multikulturalita

Klíčová slova anglicky

ethnopedagogy cross-cultural psychology refugee integration multiculturalism
Změněno: 24. 2. 2013 16:10, Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se týká výzkumů vzdělávání skupiny imigrantů v České republice i ve světě. Přínosem kapitoly je tématické rozdělení výzkumů zabývajících se problematikou uprchlictví. Pro získání relevantních dat jsme použili komparačně-deskriptivní metodu.

Anglicky

The chapter deals the immigrant education issue. The chapter deals also the situation in the Czech Republic and compare it to the situation in the world. The benefit of the text is the division of research topics dealing with refugees. To obtain relevant data, we used the descriptive-comparative method.