2010
Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů
VODIČKOVÁ, MartinaZákladní údaje
Originální název
Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů
Název česky
Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů
Název anglicky
Research on education of immigrants
Autoři
VODIČKOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Výzkum zaměřený na...:Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU, od s. 18-21, 4 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita Katedra sociální pedagogiky PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046808
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5391-5
Klíčová slova česky
etnopedagogika interkulturní psychologie uprchlík integrace multikulturalita
Klíčová slova anglicky
ethnopedagogy cross-cultural psychology refugee integration multiculturalism
Změněno: 24. 2. 2013 16:10, Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
V originále
Kapitola se týká výzkumů vzdělávání skupiny imigrantů v České republice i ve světě. Přínosem kapitoly je tématické rozdělení výzkumů zabývajících se problematikou uprchlictví. Pro získání relevantních dat jsme použili komparačně-deskriptivní metodu.
Anglicky
The chapter deals the immigrant education issue. The chapter deals also the situation in the Czech Republic and compare it to the situation in the world. The benefit of the text is the division of research topics dealing with refugees. To obtain relevant data, we used the descriptive-comparative method.