STUCHLÍKOVÁ, Alice. Zprostředkování architektonického dědictví. In Veřejný diskurs výtvarného umění. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 2010, s. 129-140. Spisy Pedagogické fakulty MU, sv. 146. ISBN 978-80-210-5390-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zprostředkování architektonického dědictví
Název česky Zprostředkování architektonického dědictví
Název anglicky The Intermediation of the Architectural Heritage
Autoři STUCHLÍKOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Veřejný diskurs výtvarného umění, od s. 129-140, 12 s. Spisy Pedagogické fakulty MU, sv. 146, 2010.
Nakladatel Vydavatelství Masarykovy univerzity
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046827
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5390-8
Klíčová slova česky architektura památky zprostředkování vzdělávání
Klíčová slova anglicky architecture monuments intermediation education
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D., učo 53968. Změněno: 15. 4. 2011 23:12.
Anotace
Definici architektonického dědictví provází náhled na architekturu jako předmět bádání, percepce, inspirace, jako formu komunikace, reflexe vybraných výstav a aktivních knížek o architektuře věnovaných dětem a mládeži, nastínění pole působnosti a role animátora architektonického dědictví. Cílem výzkumu v rámci dizertační práce bylo najít prostředky a metody, jak příbližit architekturu zejména dětem a mládeži v prostředí muzeí a galerií.
Anotace anglicky
The definition of architectural heritage, accompanied by the view architecture as a subject of inquiry, perception, inspiration, as a form of communication, reflection of exhibitions and activity books on architecture, dedicated to children and young people, outlining the scope and role of the animator of architectural heritage. The aim of the research in the dissertation was to find means and ways to approach architecture, especially to children and youth in the museums and galleries.
Návaznosti
MUNI/41/108/2009, interní kód MUNázev: Galerijní pedagogika v Paříži
Investor: Masarykova univerzita, Galerijní pedagogika v Paříži
VytisknoutZobrazeno: 23. 5. 2024 07:23