GRENAROVÁ, Renée. K lingvistickému a didaktickému aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v české škole. In Hledání ekvivalentností V. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K lingvistickému a didaktickému aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v české škole
Název česky K lingvistickému a didaktickému aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v české škole
Název anglicky On the linguistic and didactic aspects of new phraseological units in teaching Russian language at Czech school
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání Hledání ekvivalentností V, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vyučování ruskému jazyku; lingvistika; didaktika; aspekty; frazeologické jednotky; Česká republika
Klíčová slova anglicky Russian language teaching; linguistics; didactics; aspects; phraseological units; Czech republic
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 18. 1. 2011 23:25.
Anotace
Edukace staví v současnosti na vzájemné a pedagogicky odůvodněné interakci učitele a žáka, kdy usilujeme o komplexní dosažení cílů v obecné rovině v oblasti vzdělávání a výchovy včetně úsilí o všestranný a harmonický rozvoj osobnosti žáka. Do edukačního procesu vstupuje řada aspektů. Významnou úlohu sehrává otázka interkulturní komunikace. Na základě dotazníkového šetření v brněnských základních školách a víceletých gymnáziích o nových frazeologických jednotkách se v příspěvku věnujeme možnosti využití lingvistického a didaktického aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v české škole.
Anotace anglicky
The education is currently based on a pedagogically substantiated interaction between the teacher and the student. In this process we are striving to achieve goals the general education and a universal and harmonic development of the student’s personality. By entering a series of aspects. Plays a very important role in problems of intercultural communication. Drawing on a survey conducted in Brno elementary schools and extended grammar schools, which was concerned with setting a phraseological units, this study deals with methods of using the linguistic and didactic potential of new phraseological units in teaching a Russian language.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 05:46