K lingvistickému a didaktickému aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v ...
GRENAROVÁ, Renée. K lingvistickému a didaktickému aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v české škole. In Hledání ekvivalentností V. 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | K lingvistickému a didaktickému aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v české škole |
Název česky | K lingvistickému a didaktickému aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v české škole |
Název anglicky | On the linguistic and didactic aspects of new phraseological units in teaching Russian language at Czech school |
Autoři | GRENAROVÁ, Renée. |
Vydání | Hledání ekvivalentností V, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 60200 6.2 Languages and Literature |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | vyučování ruskému jazyku; lingvistika; didaktika; aspekty; frazeologické jednotky; Česká republika |
Klíčová slova anglicky | Russian language teaching; linguistics; didactics; aspects; phraseological units; Czech republic |
Změnil | Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 18. 1. 2011 23:25. |
Anotace |
---|
Edukace staví v současnosti na vzájemné a pedagogicky odůvodněné interakci učitele a žáka, kdy usilujeme o komplexní dosažení cílů v obecné rovině v oblasti vzdělávání a výchovy včetně úsilí o všestranný a harmonický rozvoj osobnosti žáka. Do edukačního procesu vstupuje řada aspektů. Významnou úlohu sehrává otázka interkulturní komunikace. Na základě dotazníkového šetření v brněnských základních školách a víceletých gymnáziích o nových frazeologických jednotkách se v příspěvku věnujeme možnosti využití lingvistického a didaktického aspektu nových frazeologických jednotek při výuce ruského jazyka v české škole. |
Anotace anglicky |
---|
The education is currently based on a pedagogically substantiated interaction between the teacher and the student. In this process we are striving to achieve goals the general education and a universal and harmonic development of the student’s personality. By entering a series of aspects. Plays a very important role in problems of intercultural communication. Drawing on a survey conducted in Brno elementary schools and extended grammar schools, which was concerned with setting a phraseological units, this study deals with methods of using the linguistic and didactic potential of new phraseological units in teaching a Russian language. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 05:46