J 2008

The current situation in the teaching Russian language in common classes with pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia in the Czech Republic at senior primary grades and in the lower grades of multi-annual grammar schools

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

The current situation in the teaching Russian language in common classes with pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia in the Czech Republic at senior primary grades and in the lower grades of multi-annual grammar schools

Název česky

Aktuální situace ve výuce ruského jazyka v běžných třídách s žáky se specifickými poruchami učení v Jihomoravském kraji České republiky ve vyšších ročnících základních škol a v nižších ročnících víceletý (výsledky výzkumu)

Vydání

MOVA. Naukovo-teoretiččskij časopis z movoznavstva. Odessa, Astroprint, 2008

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Ukrajina

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

žák se specifickými poruchami učení; vyučování ruskému jazyku; individuální integrace; školní psycholog; speciální pedagog; rodiče; učitel ruského jazyka

Klíčová slova anglicky

pupil with specific learning difficulties; teaching Russian language; individual integration; school psychologist; special teacher; patents; Russian language teacher

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 1. 2011 01:45, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

In this paper, the results of the emipric research focused on teaching Russian at primary schools in the South Moravian region in the Czech Republic are described. The goal was to analyze the current situation in Russian lessons at pupils with specific learning difficulties, numer of pupils with specific learning difficulties, teachers competencies and knowledge about problems, didactics and special needs education.

Česky

Ve stati jsou prezentovány výsledky empirického výzkumu ohledně současného stavu výuky ruského jazyka v běžných třídách u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji v České republice. Cílem bylo analyzovat současnou situaci ve výuce ruštině u žáků se specifickými poruchami učení, zjistit učitelovy kompetence a znalosti o problematice spedifických poruch učení.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání