GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 81-88. ISBN 978-80-210-5383-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{921615, author = {Gajzlerová, Lenka and Hricová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School}, edition = {1.}, keywords = {BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5383-0}, pages = {81-88}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg)}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 921615 AU - Gajzlerová, Lenka - Hricová, Lenka PY - 2010 TI - Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg) VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053830 KW - BBW (Berufsbildungswerk) KW - virtual education KW - e-learning KW - vocational integration of persons with severe health impairment KW - participant and graduate of virtual education KW - tele-coach KW - tele-working KW - Neckargemünd N2 - Kapitola je věnována problematice virtuálního vzdělávání osob s těžkým postižením při jejich přípravě na povolání v BBW (Berufsbildungswerk) Neckargemünd v Německu. Projekt virtuálního vzdělávání je zde ojedinělý a využívají ho mladí lidé s těžkým tělesným postižením ze všech spolkových zemí Německa. Úspěšnost vzdělávacího projektu v oblasti profesního uplatnění je u absolventů virtuálního vzdělávání vysoká. Kapitola popisuje počátky projektu, jeho technické zabezpečení a realizaci včetně příkladů z praxe a věnuje se perspektivám projektu v budoucnosti. Kapitola tématicky navazuje na výzkum realizovaný v rámci specifického výzkumu. ER -
GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg). In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s.~81-88. ISBN~978-80-210-5383-0.
|