GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 81-88. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
Název česky Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
Název anglicky Virtual Education - Use of E-learning in Professional Preparation of Persons with Severe Health Impairments (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
Autoři GAJZLEROVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School, od s. 81-88, 8 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046996
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky BBW (Berufsbildungswerk); virtuální vzdělávání; e-learning; profesní uplatnění osob s těžkým postižením; účastník a absolvent virtuálního vzdělávání; tele-kouč; tele-práce; Neckargemünd
Klíčová slova anglicky BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 13. 9. 2014 12:50.
Anotace
Kapitola je věnována problematice virtuálního vzdělávání osob s těžkým postižením při jejich přípravě na povolání v BBW (Berufsbildungswerk) Neckargemünd v Německu. Projekt virtuálního vzdělávání je zde ojedinělý a využívají ho mladí lidé s těžkým tělesným postižením ze všech spolkových zemí Německa. Úspěšnost vzdělávacího projektu v oblasti profesního uplatnění je u absolventů virtuálního vzdělávání vysoká. Kapitola popisuje počátky projektu, jeho technické zabezpečení a realizaci včetně příkladů z praxe a věnuje se perspektivám projektu v budoucnosti. Kapitola tématicky navazuje na výzkum realizovaný v rámci specifického výzkumu.
Anotace anglicky
The chapter presents the topic of virtual education of persons with severe health impairments in the BWW (Berufsbildungswerk) Neckargemünd. This project of virtual education is unique and it is used by young people with severe physical disabilities from all over federal lands in Germany. The success of this educational project in the field of professional integration is very high in school-leavers of the virtual education. The chapter describes the beginning of the project, its technical provision and realization, including examples from the practice. It also presents future development of the project.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 21:37