VOJTOVÁ, Věra. Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 359-366, 7 s. ISBN 978-80-210-5383-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{921735, author = {Vojtová, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School}, edition = {1.}, keywords = {at-risk pupil; behaviour disorder; inclusive education; school life; school failure; exclusion; support; resilience}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5383-0}, pages = {359-366}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování.}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 921735 AU - Vojtová, Věra PY - 2010 TI - Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování. VL - neuvedeno PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053830 KW - at-risk pupil KW - behaviour disorder KW - inclusive education KW - school life KW - school failure KW - exclusion KW - support KW - resilience N2 - Model Kvality života školy ukazuje na faktory edukačních příležitostí a opory pro žáky v riziku poruchy chování. Ti jsou skupinou žáků nejčastěji vylučovanou ze školy a ohroženou nedokončeným vzděláním. Model inkluzivní školy, který kapitole představujeme jsme vytvořily na základě dlouhodobého výzkumu. Inkluzivní škola, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci a kvalitu života v dospělosti. ER -
VOJTOVÁ, Věra. Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s.~359-366, 7 s. ISBN~978-80-210-5383-0.
|