OPATŘILOVÁ, Dagmar. Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 167-188. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením
Název česky Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením
Název anglicky Indicators of Inclusive education of Pupils with Physical disabilities
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School, od s. 167-188, 22 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00047024
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky Základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; tělesné postižení; podmínky integrace; organizační zajištění; materiální zajištění
Klíčová slova anglicky Primary school; pupil with special educational needs; physical disabilities; conditions of integration; organisational provision; material provision
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 27. 4. 2011 08:45.
Anotace
Kapitola se zabývá specifiky inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Anotace anglicky
This chapter is oriented on specifics of inclusive education of pupils with physical disability in primary school. The article presents a part of research, which deals with the integration of pupils with physical disability in primary school in Czech republic.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 04:59