VÍTKOVÁ, Marie. Specifika edukace žáků s těžkým postižením v základní škole speciální - kazuistika. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 63-70. ISBN 978-80-210-5383-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{922789, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School}, edition = {1.}, keywords = {special school; student with profound and multiple disabilities; Framework Educational Programme for Special Schools}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5383-0}, pages = {63-70}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika edukace žáků s těžkým postižením v základní škole speciální - kazuistika}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 922789 AU - Vítková, Marie PY - 2010 TI - Specifika edukace žáků s těžkým postižením v základní škole speciální - kazuistika VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053830 KW - special school KW - student with profound and multiple disabilities KW - Framework Educational Programme for Special Schools N2 - Kapitola se zabývá vzděláváním žáků v základní škole speciální. Pozornost je věnována specifikům v edukaci žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. Vzdělávání uvedeného okruhu žáků má nejen jiný obsah a odlišné metody práce, ale vyžaduje i speciálně upravené podmínky prostředí školy. Mnohotvárnost forem pedagogické podpory pomáhá najít vhodné individuální možnosti edukace pro žáky s těžkým postižením. Jako příklad jsou uvedeny výsledky kvalitativního výzkumu - dvě kazuistiky žáků ze základní školy speciální s jejich průběžným hodnocením. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Specifika edukace žáků s těžkým postižením v základní škole speciální - kazuistika. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s.~63-70. ISBN~978-80-210-5383-0.
|