BARTOŇOVÁ, Miroslava, Jarmila PIPEKOVÁ a Barbora ZEMSKÁ. Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb. In BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné školy. Inclusive Education In Current Czech School. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 71-80, 9 s. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb
Název česky Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb
Název anglicky Conditions Of Education of Students with learning Difficulties in Special Care institutions
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, domácí), Jarmila PIPEKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Barbora ZEMSKÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vydání. Brno, BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné školy. Inclusive Education In Current Czech School, od s. 71-80, 9 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00051786
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky zařízení sociálních služeb vzdělávání žák s mentálním postižením potíže v učení poradenství
Klíčová slova anglicky social services education student with learning disabilities learning difficulties guyance counseling
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 11. 4. 2012 20:30.
Anotace
Tématem následujícího příspěvku je problematika vzdělávání žáků s potížemi v učení (konkrétně s mentálním postižením) v zařízení sociálních služeb, tedy žáků, kteří jsou uživateli těchto zařízení. Zaměříme se na podmínky vzdělávání, propojení školy a sociální instituce, možnosti poradenství.Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
The theme of this topic is the issue of education for pupils with learning difficulties (specifically with mental disabilities) in the social services. Students who are users of these services. We will focus on the conditions of education, linking schools and social institutions and possibilities of counseling.It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:49