BARTOŇOVÁ, Miroslava. Význam přípravných tříd pro žáky se sociálním znevýhoeněním v rámci inkluzivního vzdělávání. In Viktor Lechta. Lechta V. Trandisciplinárne aspekty inkluzivnej pedagogiky. Zborník. 1. vyd. Trnava: EMIT plus s.r.o., 2010, s. 83-93, 10 s. ISBN 978-80-970623-2-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam přípravných tříd pro žáky se sociálním znevýhoeněním v rámci inkluzivního vzdělávání
Název anglicky Importance of preparatory classes for pupils with social disadvantage in the inclusive education
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava.
Vydání 1. vyd. Trnava, Lechta V. Trandisciplinárne aspekty inkluzivnej pedagogiky. Zborník, od s. 83-93, 10 s. 2010.
Nakladatel EMIT plus s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-970623-2-3
Klíčová slova česky žák se sociálním znevýhodněním klima třídy přípravná třída základní školy učitel edukace vyloučené lokality základní škola
Klíčová slova anglicky student with social disadvantage class climate preparatory class of primary school teacher education socially deprived areas primary school
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 12. 2. 2011 17:33.
Anotace
V následující stati prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření zaměřeného na analýzu sociálního klimatu ve třídách vzdělávající žáky se sociálním znevýhodněním. Jedná se o dílčí výzkumné šetřené řešeného v rámci výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Šetření bylo realizováno v základních školách města Brna v oblasti vyloučených lokalit, ve školách, při kterých jsou zřízené přípravné třídy. Článek vznikl v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
The article presents outcomes of a qualitative research focusing on an analysis of class climate in classes educating students with social disadvantage. It is a partial research carried out in the framework of the research project “Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education”. The research took place at primary schools in Brno in socially deprived areas, at schools having preparatory classes.It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 02:01