ADÁMKOVÁ, Stanislava. Frazeologizmy iz oblasti kultury v sovremennych publicističeskich tekstach. In Sbornik rabot studentov VGGU po itogam studenčeskoj naučnoj konferenciji. Vladimir: VGGU, 2008, s. 16-22. ISBN 978-5-87846-637-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Frazeologizmy iz oblasti kultury v sovremennych publicističeskich tekstach
Název česky Frazeologizmy z oblasti kultury v současné publicistice
Název anglicky Phraseological Units in Cultural Sector of Contemporary Mass Media
Autoři ADÁMKOVÁ, Stanislava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Vladimir, Sbornik rabot studentov VGGU po itogam studenčeskoj naučnoj konferenciji, od s. 16-22, 7 s. 2008.
Nakladatel VGGU
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/08:00058978
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-5-87846-637-0
Klíčová slova česky frazeologizmy, publicistické texty
Klíčová slova anglicky phraseological units; journalistic texts; mass media; cultural sector
Štítky RIV - zkontrolováno, rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 13. 4. 2013 19:48.
Anotace
Stat'ja daet obzor razlichnogo upotreblenija frazeologizmov v kul'turnyh rubrikah v sovremennyh SMI. Avtor staraetsja otvetit' na vopros vlijaet li sostojanie obshhestva na vybor jazykovyh sredstv.
Anotace anglicky
The article gives an overview of the use of phraseological units in cultural sectors in contemporary mass media. The author tries to answer the question whether the state of society influences the choice of language means.
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 17:46