B 2010

Teorie a praxe v edukaci, intervenci, terapii a psychoociální podpoře jedinců se zdravotním postižením se zaměřením na neurologická onemocnění

VÍTEK, Jiří a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Teorie a praxe v edukaci, intervenci, terapii a psychoociální podpoře jedinců se zdravotním postižením se zaměřením na neurologická onemocnění

Název anglicky

Theory and Practice in Education, Intervention, Therapy and Psychosocial Support of Persons with Healt Impairments with Focus on Neurological Disorders

Autoři

VÍTEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 250 s. 2010

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00051867

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-210-9

Klíčová slova anglicky

students with special educational needs; students with physical and multiple impairments; epilepsy; status epilepticus

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2012 10:03, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Studie je výsledkem dlouhodobého zájmu autorů o edukaci jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami, s postupným zaměřením na všechny věkové skupiny. Do hloubky rozvíjí téma edukace jedinců se souběžným postižením více vadami s akcentem na neurologická onemocnění, zejména epilepsii.

Anglicky

The study is an outcome of the authors interest in education of students with special educational needs of all age groups, mainly studentsal and multiple impairments. The study offers an in-depth analysis of education of persons with multiple impairments with focus on neurological diseases, mainly epilepsy.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání