2010
Teorie a praxe v edukaci, intervenci, terapii a psychoociální podpoře jedinců se zdravotním postižením se zaměřením na neurologická onemocnění
VÍTEK, Jiří a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Teorie a praxe v edukaci, intervenci, terapii a psychoociální podpoře jedinců se zdravotním postižením se zaměřením na neurologická onemocnění
Název anglicky
Theory and Practice in Education, Intervention, Therapy and Psychosocial Support of Persons with Healt Impairments with Focus on Neurological Disorders
Autoři
VÍTEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 250 s. 2010
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00051867
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-210-9
Klíčová slova anglicky
students with special educational needs; students with physical and multiple impairments; epilepsy; status epilepticus
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2012 10:03, Dana Nesnídalová
V originále
Studie je výsledkem dlouhodobého zájmu autorů o edukaci jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami, s postupným zaměřením na všechny věkové skupiny. Do hloubky rozvíjí téma edukace jedinců se souběžným postižením více vadami s akcentem na neurologická onemocnění, zejména epilepsii.
Anglicky
The study is an outcome of the authors interest in education of students with special educational needs of all age groups, mainly studentsal and multiple impairments. The study offers an in-depth analysis of education of persons with multiple impairments with focus on neurological diseases, mainly epilepsy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|