OPATŘILOVÁ, Dagmar. Komparace vybraných indikátorů inkluzivního vzdělávání dětí a žáků s tělesným postižením v běžné mateřské a základní škole. Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2011, roč. 3/2011, 3/135, s. 11-22. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komparace vybraných indikátorů inkluzivního vzdělávání dětí a žáků s tělesným postižením v běžné mateřské a základní škole
Název česky Komparace vybraných indikátorů inkluzivního vzdělávání dětí a žáků s tělesným postižením v běžné mateřské a základní škole
Název anglicky Comparison of Selected Inclusive Education Indicators in Children and Pupils with Physical Disabilities in Mainstream Pre-school and Primary School
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar.
Vydání Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, Pedagogická fakulta MU, 2011, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Mateřská škola; základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; žák s tělesným postižením; podmínky integrace; kompenzační pomůcka
Klíčová slova anglicky Preschool education; primary school; pupil with special educational needs; pupil with physical disabilities; conditions of integration; assistive technology
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 23. 3. 2012 10:37.
Anotace
Příspěvek se zabývá specifiky inkluzívního vzdělávání u dětí a žáků s tělesným postižením v mateřských a základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval analýzou současného stavu inkluzívního vzdělávání v ČR.
Anotace anglicky
This article focuses on specific features in inclusive education of children and pupils with physical disabilities in preschool education and primary schools. The article presents partial outcomes of a research dealing with the analysis of current conditions of inclusive education in the Czech republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 18:35