2011
Žáci s SPU na střední škole
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Žáci s SPU na střední škole
Název česky
Žáci s SPU na střední škole
Název anglicky
Pupils with Learning Disabilities as Part of Secondary Education
Autoři
Vydání
Rexlexe současných trendů ve speciální pedagogice konference Ostrava, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání žáci se speciálními vzdělávacími potřebami střední škola
Klíčová slova anglicky
Inclusive Education Pupils with Special Needs Secondary School
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 2. 2012 16:59, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Problematika SPU se rozvíjí v těsné součinnosti teorie a praxe. Obsahem se vzdělávací proces žáků se specifickými poruchami učení ve středoškolském vzdělávání zásadně neodlišuje od vzdělávání intaktních žáků. Na základě speciálněpedagogické diagnostiky jsou vyhodnoceny potřeby žáka a dány podklady pro vypracování IVP. Důležitou úlohu v životě žáka hraje volba povolání a střední školy. Strategie a přístupy jsou popsány v prezentované stati. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Anglicky
The Issues of Learning Disabilities is developed in conjunction of Theory and Practice.Content of Educational Process of Pupils with Learning Disabilities in Secondary Education is not fundamentally different than Pupils without Disabilities. Special Education Diagnostics provides Needs of Pupil and Backgrounds of Individual Educational Plan. Important role in Pupil life is Career Choice and Secondary Schools. Strategies and Approaches are presented in article. It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|