Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{929886, author = {Makovská, Zuzana}, article_location = {Brno}, article_number = {č. 1}, keywords = {classroom; social climate; discourse analysis; narrative analysis; communities of practice}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv}, volume = {roč. 14}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 929886 AU - Makovská, Zuzana PY - 2009 TI - Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv JF - Studia paedagogica VL - roč. 14 IS - č. 1 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - classroom KW - social climate KW - discourse analysis KW - narrative analysis KW - communities of practice N2 - Na případě výzkumných zpráv vytvářejících publikaci The Research Process in the Classroom Discourse předložená recenze ukazuje a vysvětluje, jak teoretická perspektiva ovlivňuje průběh výzkumu a jeho výsledky. Stejný datový korpus vztahující se k hodinám biologie jedné školní třídy se stává podkladem pro pět analýz diskurzu: analýzu lexikálních jednotek, etmometodologickou konverzační analýzu, narativní analýzu, analýzu diskurzu a analýzu pracující s teorií komunit praxe. ER -
MAKOVSKÁ, Zuzana. Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv. \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2009, roč. 14, č. 1, 5 s. ISSN~1803-7437.
|