2011
How to motivate science teachers to use science experiments
TRNA, JosefZákladní údaje
Originální název
How to motivate science teachers to use science experiments
Název česky
Jak motivovat učitele k používání přírodovědných experimentů
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Orlando, USA, ICSIT 2011. The 2th International Conference on Society and Information Technologies. Proceedings. od s. 142-144, 3 s. 2011
Nakladatel
International Institute of Informatics and Systemics
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00052041
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-1-936338-18-4
UT WoS
000393240200027
Klíčová slova česky
experimenty; motivace; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů; učitelské profesní dovednosti.
Klíčová slova anglicky
experiments; motivation; science education; teachers’ training; teachers’ professional skills.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2017 09:40, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
This study describes the science teachers’ professional competence to implement science experiments in science education. Used research method is design-based research. The important research result is that an important motivational tool for science teachers is the creation of simple experiments.
Česky
Studie popisuje přírodovědné učitelské profesní kompetence v přírodovědném vzdělávání. Použitou výzkumnou medodou je konstrukční výzkum. Zásadním výstupem výzkumu je skutečnost, že významným motivačním faktorem je tvorba jednoduchého experimentu.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|