D 2011

How to motivate science teachers to use science experiments

TRNA, Josef

Základní údaje

Originální název

How to motivate science teachers to use science experiments

Název česky

Jak motivovat učitele k používání přírodovědných experimentů

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Orlando, USA, ICSIT 2011. The 2th International Conference on Society and Information Technologies. Proceedings. od s. 142-144, 3 s. 2011

Nakladatel

International Institute of Informatics and Systemics

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00052041

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-1-936338-18-4

UT WoS

000393240200027

Klíčová slova česky

experimenty; motivace; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů; učitelské profesní dovednosti.

Klíčová slova anglicky

experiments; motivation; science education; teachers’ training; teachers’ professional skills.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2017 09:40, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

This study describes the science teachers’ professional competence to implement science experiments in science education. Used research method is design-based research. The important research result is that an important motivational tool for science teachers is the creation of simple experiments.

Česky

Studie popisuje přírodovědné učitelské profesní kompetence v přírodovědném vzdělávání. Použitou výzkumnou medodou je konstrukční výzkum. Zásadním výstupem výzkumu je skutečnost, že významným motivačním faktorem je tvorba jednoduchého experimentu.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání