LECIÁNOVÁ, Jana. FTAs in U.S. TV Commercials on Cosmetic Products. Topics in Linguistics, Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, Filozofická fakulta, 2008, roč. 2, March 2008, s. 33-38. ISSN 3836-2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název FTAs in U.S. TV Commercials on Cosmetic Products
Autoři LECIÁNOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Topics in Linguistics, Nitra, Univerzita Konštantína Filozofa, Filozofická fakulta, 2008, 3836-2007.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/08:00052044
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky advertising; politeness; FTAs; persuasion
Změnil Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 18. 3. 2012 10:49.
Anotace
The paper studies the face-threatening acts found in the American TV commercials for cosmetic products. In order to address the target group and to achieve the communicative goal, the persuader uses speech acts such as promises, suggestions and orders that threaten the persuadee's negative face.
VytisknoutZobrazeno: 15. 12. 2019 11:24