2008
Slovo-obraz-zvuk v reklamě
PELCLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Slovo-obraz-zvuk v reklamě
Název česky
Slovo-obraz-zvuk v reklamě
Název anglicky
Word-Picture-Sound in Advertising
Autoři
PELCLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Olomouc, Intermedialita: Slovo - obraz - zvuk. Sborník příspěvků z mezinárodního sympozia, od s. 289-295, 334 s. 2008
Nakladatel
Univerzita Palackého
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/08:00052045
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-244-2054-7
Klíčová slova česky
reklama; smysly; verbální a neverbální kódy
Klíčová slova anglicky
advertising; senses; verbal and non-verbal codes
Změněno: 18. 3. 2012 10:49, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu.
Anglicky
The objective of the paper is to study the actualization of verbal and non-verbal codes of communication in press advetitisng. Even though advertising in magazines can employ only the verbal and visual code, it is able to address all our senses. It is the contextualization of the verbal and visual codes that enable the persuader to address our senses.