D 2008

Slovo-obraz-zvuk v reklamě

PELCLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Slovo-obraz-zvuk v reklamě

Název česky

Slovo-obraz-zvuk v reklamě

Název anglicky

Word-Picture-Sound in Advertising

Autoři

PELCLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Olomouc, Intermedialita: Slovo - obraz - zvuk. Sborník příspěvků z mezinárodního sympozia, od s. 289-295, 334 s. 2008

Nakladatel

Univerzita Palackého

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/08:00052045

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-244-2054-7

Klíčová slova česky

reklama; smysly; verbální a neverbální kódy

Klíčová slova anglicky

advertising; senses; verbal and non-verbal codes
Změněno: 18. 3. 2012 10:49, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu.

Anglicky

The objective of the paper is to study the actualization of verbal and non-verbal codes of communication in press advetitisng. Even though advertising in magazines can employ only the verbal and visual code, it is able to address all our senses. It is the contextualization of the verbal and visual codes that enable the persuader to address our senses.