2011
Tvořivost žáků při tvorbě a řešení nestandardních úloh
BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁZákladní údaje
Originální název
Tvořivost žáků při tvorbě a řešení nestandardních úloh
Název česky
Tvořivost žáků při tvorbě a řešení nestandardních úloh
Název anglicky
Learners´ Creativity in Creation and Solutoin of Nonstandard Tasks
Autoři
BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí) a Milena VAŇUROVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vydání. Plzeň, Tvořivost v počátečním vyučování matematiky, od s. 50-54, 5 s. 2011
Nakladatel
Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00052103
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7043-992-0
Klíčová slova česky
výuka matematiky; řešení úloh; nestandardní úlohy
Klíčová slova anglicky
teaching of mathematics; soloving problems; non-standards tasks
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 2. 2012 14:46, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
V originále
V příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, ve kterém jsme sledovali, do jaké míry jsou žáci 1. stupně ZŠ schopni tvořivě uplatňovat naučené postupy při řešení nestandardních úloh. také jsme sledovali, jaká tématika úloh je pro děti zajímavá a zda jsou schopny samostatně zformulovat zadání úlohy. Prezentujeme několik úloh a a výsledky jejich samostatného řešení žáky 1. stupně ZŠ.
Anglicky
In our contribution, we introduce the results of a research survey in which we observed to what degree the pupils of the 1st. grade od elementary school are able to creatively employ learned procedures in solving non-standard tasks. Furthermore, we were interested to find out what topics of tasks children prefer and whether they are able to independently formulate task instructions. We present several tasks and the results of their independent solution by pupils of the 1st grade of elementary school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|