KREIDL, Martin. Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality? In RC28 ISA, "Longitudinal Approaches to Stratification Research: International and Comparative Perspectives", University of Essex, Colchester, UK. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality?
Název česky Opakovaný vstup do středního vzdělání a nerovnost šancí: posílení, oslabení nebo neutralita?
Autoři KREIDL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání RC28 ISA, "Longitudinal Approaches to Stratification Research: International and Comparative Perspectives", University of Essex, Colchester, UK, 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/11:00052157
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky vzdělání;vzdělanostní nerovnosti
Klíčová slova anglicky education;education inequality
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: prof. Martin Kreidl, Ph.D., učo 108207. Změněno: 5. 9. 2015 14:54.
Anotace
The paper investigates the impact of school re-entry upon inequality of education opportunity in four formerly socialist countries using event history models with competing risks.
Anotace česky
Příspěvek analyzuje dopad opakovaných vstupů do středního vzdělání na nerovnost v alokaci vzdělání pomocí analýzy přežití s konkurujícími si riziky.
Návaznosti
MSM0021622408, záměrNázev: Reprodukce a integrace společnosti (Akronym: IVRIS)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Reprodukce a integrace společnosti
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 19:11