2011
Humour in the Media: Voicing Agendas, Communicating Laughter
CHOVANEC, Jan a Isabel ERMIDAZákladní údaje
Originální název
Humour in the Media: Voicing Agendas, Communicating Laughter
Název česky
Humor v médiích: Postulování agend, komunikování smíchu
Autoři
CHOVANEC, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Isabel ERMIDA (620 Portugalsko)
Vydání
The European English Messenger, Assafarge, Portugal, 2011, 0960-4545
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Portugalsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00052212
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
humor; média; analýza diskurzu
Klíčová slova anglicky
humour; media; discourse analysis
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 4. 2012 08:37, Mgr. Petra Georgala
V originále
The article sums up the results of an interdisciplinary seminar on the topic of language and humour in the media.
Česky
Článek shrnuje výsledky interdisciplinárního semináře mezinárodního týmu badatelů na téma jazyk a humor v médiích.