J 2011

Humour in the Media: Voicing Agendas, Communicating Laughter

CHOVANEC, Jan a Isabel ERMIDA

Základní údaje

Originální název

Humour in the Media: Voicing Agendas, Communicating Laughter

Název česky

Humor v médiích: Postulování agend, komunikování smíchu

Autoři

CHOVANEC, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Isabel ERMIDA (620 Portugalsko)

Vydání

The European English Messenger, Assafarge, Portugal, 2011, 0960-4545

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Portugalsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/11:00052212

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

humor; média; analýza diskurzu

Klíčová slova anglicky

humour; media; discourse analysis

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 4. 2012 08:37, Mgr. Petra Georgala

Anotace

V originále

The article sums up the results of an interdisciplinary seminar on the topic of language and humour in the media.

Česky

Článek shrnuje výsledky interdisciplinárního semináře mezinárodního týmu badatelů na téma jazyk a humor v médiích.