s 2011

Škola a zdraví pro 21. století, 2010 : výchova ke zdraví : mezinárodní zkušenosti

Základní údaje

Originální název

Škola a zdraví pro 21. století, 2010 : výchova ke zdraví : mezinárodní zkušenosti

Autoři


Edited by Evžen Řehulka.

Vydání

1. vyd. Brno, 426 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

9788021054516

Štítky

Změněno: 9. 10. 2023 04:48, Záznam byl importován z knihovního systému.

Anotace

CZ EN

Česky

Sborník Škola a zdraví – Výchova ke zdraví: zahraniční a naše zkušenosti (3. díl, rok 2010) představuje příspěvky, které vznikly v rámci řešení výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Při práci na tomto projektu, která trvá již několik let, se podařilo základnímu řešitelskému týmu navázat řadu zahraničních kontaktů a při workshopech a konferencích, které jsou v rámci projektu pravidelně pořádány, byl získán zájem vědeckých pracovníků z několika zemí, kde se věnuje výchově ke zdraví značná pozornost. Z příspěvků těchto našich spolupracovníků a kolegů jsme sestavili publikaci, která v některých svých koncepcích a zaměřeních ukazuje někdy jinou orientaci, než která je sledovaná u nás, což je dáno odlišnými historickými, společenskými a politickými faktory. Sborník je doplněn příspěvky od našich autorů a celek publikace ukazuje inspirativně šíři a možnosti bádání v oblasti výchovy ke zdraví.

Anglicky

School and Health – Health Education: International Experience (Collection of Papers, Vol. 3, 2010) contains papers documenting outcomes of a long-term research intent undertaken at the Faculty of Education of Masaryk University. Working on the project that has been going on for several years, the core team of researchers successfully established contacts with a number of their international peers and, at workshops and conferences regularly held as part of the project, got research workers from several countries where health education attracts considerable attention interested in these issues. In this volume, we publish papers by our collaborators and colleagues which in some of concepts and focuses may sometimes accentuate a slant different from what we know in this country, which is due to differences in historical, social and political factors. The volume also contains papers by Czech authors and, as a whole, the publication is an inspiring indication of the scope of and opportunities for research into health education.