BERÁNEK, Jaroslav. Rekurentní posloupnosti a problémová výuka v matematice. In XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process. 1. vyd. Brno: Univerzita Obrany, 2011, s. 1-7. ISBN 978-80-7231-779-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rekurentní posloupnosti a problémová výuka v matematice
Název anglicky Recurrent Sequences and Problem Teaching in Mathematics
Autoři BERÁNEK, Jaroslav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process, od s. 1-7, 7 s. 2011.
Nakladatel Univerzita Obrany
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052323
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7231-779-0
Klíčová slova česky Rekurentní posloupnost
Klíčová slova anglicky Recurrent sequence
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Jaroslav Beránek, CSc., učo 2311. Změněno: 25. 2. 2013 14:20.
Anotace
Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci forem a metod výuky na střední škole. Tématem příspěvku je řešení rekurentních posloupností jako námětu pro problémovou výuku v matematice na středních a vysokých školách. V příspěvku jsou nejprve uvedeny čtyři řešené příklady, následuje problém, jehož řešení navozuje další otázky a problémy vhodné pro zkoumání studentů.
Anotace anglicky
The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of secondary school mathematics teaching. The article shows solving of recurrent sequences as one idea for problem teaching in mathematics at secondary schools and universities. First there are given four solved examples, then there follows a problem whose solving offers other questions and topics suitable for students exploring.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:07