HANUŠOVÁ, Světlana. Učitel cizího jazyka v roli poradce. In Cudzie jazyky a kultúry v škole 8. Foreign Languages and Cultures at School 8. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Učitel cizího jazyka v roli poradce |
Název česky | Učitel cizího jazyka v roli poradce |
Autoři | HANUŠOVÁ, Světlana. |
Vydání | Cudzie jazyky a kultúry v škole 8. Foreign Languages and Cultures at School 8. 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | jazykové poradenství;učitel cizího jazyka;individuální zvláštnosti žáka;učební strategie |
Klíčová slova anglicky | language learning advising;foreign language teacher;individual differences in language learners |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 07:00. |
Anotace |
---|
Jazykové poradenství je možno chápat jako součást činnosti učitele cizího jazyka nebo jako samostatnou profesi. Realizace poradenské role patří k expertním činnostem učitele. Je založena na individuálním přístupu k učícímu se, který je jedním ze základních principů formulovaných v základních kurikulárních dokumentech české školy. Příspěvek analyzuje možnosti, jak na tuto činnost připravit budoucí učitele a prezentuje výsledky pilotního výzkumného šetření. |
Anotace česky |
---|
Jazykové poradenství je možno chápat jako součást činnosti učitele cizího jazyka nebo jako samostatnou profesi. PJazykové poradenství je možno chápat jako součást činnosti učitele cizího jazyka nebo jako samostatnou profesi. Realizace poradenské role patří k expertním činnostem učitele. Je založena na individuálním přístupu k učícímu se, který je jedním ze základních principů formulovaných v základních kurikulárních dokumentech české školy. Příspěvek analyzuje možnosti, jak na tuto činnost připravit budoucí učitele a prezentuje výsledky pilotního výzkumného šetření. |
Návaznosti | |
---|---|
GAP407/11/0234, projekt VaV | Název: Učitel - expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky) |
Investor: Grantová agentura ČR, Učitel-expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky) |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 11:11