D 2010

Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK et. al.

Základní údaje

Originální název

Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu

Název anglicky

Leading processes of organizational learning in schools : first stage or the project

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Liberec, Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV [CD-ROM]. od s. 1-6, 6 s. 2010

Nakladatel

Technická univerzita v Liberci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14210/10:00049796

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7372-722-2

Klíčová slova česky

organizační učení;učící se organizace;kultura školy;řízení školy;rozvoj školy

Klíčová slova anglicky

organizational learning;learning organization;school culture;school development;leadership;management

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 7. 2017 09:35, prof. PhDr. Milan Pol, CSc.

Anotace

V originále

V příspěvku představujeme výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení (financovaný GA ČR, 2010–2012), jehož cílem je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesů organizačního učení ve škole. Přinášíme první teoretické analýzy definic organizačního učení se záměrem rozpoznat a pojmenovat základní definiční znaky procesů organizačního učení, které se stanou základem pro empirická šetření realizovaná v rámci zmíněného projektu.

Anglicky

The paper presents research project. Leading and managing processes of organizational learning in schools (supported by Czech science agency in 2010 – 2012), which deals with theory and practice of leading organizational learning in Czech schools. The paper elaborates on results of the first stage or the project which is mainly focused on definition of organizational learning.

Návaznosti

GAP407/10/1197, projekt VaV
Název: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole