2010
Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK et. al.Základní údaje
Originální název
Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu
Název anglicky
Leading processes of organizational learning in schools : first stage or the project
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Liberec, Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV [CD-ROM]. od s. 1-6, 6 s. 2010
Nakladatel
Technická univerzita v Liberci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14210/10:00049796
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7372-722-2
Klíčová slova česky
organizační učení;učící se organizace;kultura školy;řízení školy;rozvoj školy
Klíčová slova anglicky
organizational learning;learning organization;school culture;school development;leadership;management
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 7. 2017 09:35, prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
V originále
V příspěvku představujeme výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení (financovaný GA ČR, 2010–2012), jehož cílem je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesů organizačního učení ve škole. Přinášíme první teoretické analýzy definic organizačního učení se záměrem rozpoznat a pojmenovat základní definiční znaky procesů organizačního učení, které se stanou základem pro empirická šetření realizovaná v rámci zmíněného projektu.
Anglicky
The paper presents research project. Leading and managing processes of organizational learning in schools (supported by Czech science agency in 2010 – 2012), which deals with theory and practice of leading organizational learning in Czech schools. The paper elaborates on results of the first stage or the project which is mainly focused on definition of organizational learning.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaV |
|