2011
Intervention by the methods of drama education in preventive police action
COUFAL, Miroslav a Marie PAVLOVSKÁZákladní údaje
Originální název
Intervention by the methods of drama education in preventive police action
Název česky
Intervence pomocí metod DV v preventivní činnosti policistů
Autoři
COUFAL, Miroslav (203 Česká republika, domácí) a Marie PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, SCHOOL AND HEALTH 21 Health Education: Initiatives for Educational Areas, od s. 251-264, 14 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00052667
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5524-7
Klíčová slova anglicky
Preventive police work; health; risk factors; the category of children and adolescents; the intervention of drama evaluation research
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2012 22:55, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Anotace
V originále
The aim of this paper is to present the idea of using an alternative approach to prevention by police officers when working with children in elementary schools. Posed the concept of build in accordance with the aim of the conference both on knowledge of the subject objectives of Health 21 in the Czech Republic and, on the bases of the Ministry of Interior of the Czech Republic for the prevention of crime prevention and police activity in the Czech Republic, Zlin Region. The complexity of the challenge we provide a vision of evaluation research. In this paper we present findings from the investigation obtained in preliminary research and data entry as well as statistical data on the number of schools involved and the frequency of visits prevention officers from the ranks of police officers in primary schools of the Zlin Region in the past, so we want to illustrate the scope of the research sample.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|