VLČEK, Petr. Případová studie: Pohledy na kurikulum tělesné výchovy - aneb co je cílem současné tělesné výchovy (Case study: Looks at the Physical Education Curriculum - what is the Objective of current Physical Education). In Píšová, M., Kostková, K., Janík, T. (eds.). Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula. 1st ed. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2011, p. 175-201, 26 pp. Kurikulum G. ISBN 978-80-87000-78-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{946139, author = {Vlček, Petr}, address = {Praha}, booktitle = {Píšová, M., Kostková, K., Janík, T. (eds.). Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.}, edition = {1}, keywords = {case study; curriculum; goals; content; upper-secondary school level}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-87000-78-6}, pages = {175-201}, publisher = {Výzkumný ústav pedagogický v Praze}, title = {Případová studie: Pohledy na kurikulum tělesné výchovy - aneb co je cílem současné tělesné výchovy}, url = {http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2011/06/pripadovestudie_pdf.pdf}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 946139 AU - Vlček, Petr PY - 2011 TI - Případová studie: Pohledy na kurikulum tělesné výchovy - aneb co je cílem současné tělesné výchovy VL - Kurikulum G PB - Výzkumný ústav pedagogický v Praze CY - Praha SN - 9788087000786 KW - case study KW - curriculum KW - goals KW - content KW - upper-secondary school level UR - http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2011/06/pripadovestudie_pdf.pdf N2 - V kapitole je představena případová studie učitelky, která na gymnáziu vyučuje předmět tělesná výchova. Analýzy provedené v rámci případové studie se zaměřují především na cílovou a na obsahovou dimenzi kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula jsme se zaměřili na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence, a dále na očekávané výstupy (komunikační kompetenci a literární / čtenářskou gramotnost). Při analýzách obsahové dimenze kurikula jsme zjišťovali, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. V závěru kapitoly jsou otevřeny některé problémy týkající se tvorby a realizace kurikula tělesné výchovy v kontextu gymnaziálního vzdělávání. ER -
VLČEK, Petr. Případová studie: Pohledy na kurikulum tělesné výchovy - aneb co je cílem současné tělesné výchovy (Case study: Looks at the Physical Education Curriculum - what is the Objective of current Physical Education). In \textit{Píšová, M., Kostková, K., Janík, T. (eds.). Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.}. 1st ed. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2011, p.~175-201, 26 pp. Kurikulum G. ISBN~978-80-87000-78-6.
|