2011
Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích?
PÍŠOVÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích?
Název česky
Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích?
Název anglicky
What do case studies of School Educational Programmes at grammar schools suggest?
Autoři
PÍŠOVÁ, Michaela
Vydání
) Kulatý stůl Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky 3. fáze výzkumu Kvalitní škola Případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích – podněty pro revize kurikula, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
kurikulum; reforma kurikula; gymnázium; případová studie
Klíčová slova anglicky
curriculum; curricular reform; grammar school (gymnázium); case study
Změněno: 29. 7. 2011 12:51, doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
V originále
Série případových studií realizovaných v rámci výzkumu Kvalitní škola nabídla širokou paletu oborově specifických portrétů tvorby kurikula. Využit byl také potenciál transdisciplinárního zobecnění. Případové studie poukázaly na problém chybějícího sdíleného jazyka mezi teorií, vývojem a praxí kurikula.
Anglicky
A series of case studies conducted in the third phase of Quality School research provided subject specific portraits. The potential of trans-disciplinary generalisations was exploited and the studies proved a mutually inspiring potential. Case studies highlighted the problem of lacking shared language in curriculum theory, design, and practice.