p 2011

Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích?

PÍŠOVÁ, Michaela

Základní údaje

Originální název

Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích?

Název česky

Co naznačují případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích?

Název anglicky

What do case studies of School Educational Programmes at grammar schools suggest?

Autoři

PÍŠOVÁ, Michaela

Vydání

) Kulatý stůl Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky 3. fáze výzkumu Kvalitní škola Případové studie tvorby ŠVP na gymnáziích – podněty pro revize kurikula, 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

kurikulum; reforma kurikula; gymnázium; případová studie

Klíčová slova anglicky

curriculum; curricular reform; grammar school (gymnázium); case study
Změněno: 29. 7. 2011 12:51, doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.

Anotace

V originále

Série případových studií realizovaných v rámci výzkumu Kvalitní škola nabídla širokou paletu oborově specifických portrétů tvorby kurikula. Využit byl také potenciál transdisciplinárního zobecnění. Případové studie poukázaly na problém chybějícího sdíleného jazyka mezi teorií, vývojem a praxí kurikula.

Anglicky

A series of case studies conducted in the third phase of Quality School research provided subject specific portraits. The potential of trans-disciplinary generalisations was exploited and the studies proved a mutually inspiring potential. Case studies highlighted the problem of lacking shared language in curriculum theory, design, and practice.