J 2011

Sociální sítě při výuce hotelnictví a cestovního ruchu

TROJAN, Jakub

Základní údaje

Originální název

Sociální sítě při výuce hotelnictví a cestovního ruchu

Název česky

Sociální sítě při výuce hotelnictví a cestovního ruchu

Název anglicky

Social networks in tourism and hotel management education

Autoři

Vydání

Studia turistica, Jihlava, Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, 1804-252X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

Zemský magnetismus, geodesie, geografie

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Přírodovědecká fakulta

Klíčová slova česky

Sociální sítě; cestovní ruch; udržitelný rozvoj; ICT; terciární vzdělávání; Facebook; Twitter

Klíčová slova anglicky

Social networks; tourism; sustainable development; ICT; tertiary education; Facebook; Twitter

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 9. 2011 14:56, RNDr. Jakub Trojan, MSc, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá efektivním využitím trendu moderní doby v podobě sociálních sítí při terciárním vzdělávání v cestovním ruchu a hotelnictví. Jako kazuistika je využito přístupu k výuce seminářů předmětu Cestovní ruch a udržitelný rozvoj vyučovaných na Vysoké škole obchodní a hotelové v Brně. Prostřednictvím informačních technologií a sociálních sítí Facebook a Twitter došlo ve zmiňovaném projektu k úspěšné implementaci sociálních sítí do výukového procesu, což mělo za následek mj. zvýšení zájmu studentů jak o předmět samotný, tak o problematiku řešených témat či alternativní formy e-learningu.

Anglicky

Paper deals with the effective use of modern trends in social networks during the tertiary education of tourism and hotel management. Seminars from the subject „Tourism and sustainable development“ taught in College of Business and Hotel Management, Ltd. In Brno were chosen as case study. Using information technologies and social networks Facebook and Twitter allowed implementation of named social networks into the educational process. This step led to higher interests of subject, discussed topics and alternative forms of e- learning among participating students.