KRÁTKÁ, Jana. Mediální kompetence a kritický výběr jako součást zkušenostního učení. In ŠIMONÍK, O. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. Brno: PdF MU, 2011, s. 70-74, 4 s. ISBN 978-80-210-5561-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mediální kompetence a kritický výběr jako součást zkušenostního učení
Název anglicky Media competences and critical choice as a part of an experiential learning
Autoři KRÁTKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence, od s. 70-74, 4 s. 2011.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052893
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5561-2
Klíčová slova česky mediální kompetence; zkušenostní učení; audiovizuální kultura
Klíčová slova anglicky media competences; experiential learning; audiovisual culture
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 19. 3. 2012 16:06.
Anotace
Příspěvek se výzkumně zabývá problematikou utváření mediálních kompetencí u mladých lidí se zaměřením především na oblast recepce audiovizuálních programů. Zajímáme se o způsoby jejich kritického výběru recipovaného díla a souvislost se zkušenostním učením.
Anotace anglicky
This research paper sums up the problems of forming the media competences of young people. It's focused all over the area of audiovisual-program-reception. We are interested in the viewer’s critical choice of the audiovisual program a how it is related to the experiential learning.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 04:09