Vstup ICT do kultury vysoké školy pohledem studentů
ZUKALOVÁ, Hana. Vstup ICT do kultury vysoké školy pohledem studentů. In Česká asociace pedagogického výzkumu. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vstup ICT do kultury vysoké školy pohledem studentů |
Název anglicky | ICT in Tertiary Education from the students´point of view |
Autoři | ZUKALOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Česká asociace pedagogického výzkumu, 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/11:00049957 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova anglicky | ICT; Tertiary education; e-learning; education technologies |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 14:01. |
Anotace |
---|
ICT představují vlivnou dimenzi kultury školy a cílem mého příspěvku je přinést empiricky podložené zjištění o jejich působení a vlivu pohledem samotných studentů. Předpokládám, že způsob využití ovlivňuje průběh studia a má souvislost s dalšími částmi kultury školy. |
Anotace anglicky |
---|
ICT is an influential dimension of the school culture. The aim of my contribution is to identify empirical findings about ICT influence and effects from the students point of view. I suppouse that it can influence their course of study and is in connection with other dimensions of the school culture. |
Návaznosti | |
---|---|
GD406/09/H040, projekt VaV | Název: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování |
Investor: Grantová agentura ČR, Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování | |
MUNI/21/ZUK/2011, interní kód MU | Název: Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání |
Investor: Masarykova univerzita, Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:18