KRAJÍČEK, Jan. Cash Management. In Mgr. Petr Červinek. Evropské finanční systémy 2011. 1. vyd. Brno: ESF MU, 2011, s. 143 - 147, 299 s. ISBN 978-80-210-5509-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cash Management
Název česky Cash ManagementCash Management
Název anglicky Cash Management
Autoři KRAJÍČEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Evropské finanční systémy 2011, od s. 143 - 147, 299 s. 2011.
Nakladatel ESF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/11:00053033
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5509-4
Klíčová slova česky Banka; Cash Managament; klient; marketing; služby
Klíčová slova anglicky Advertising; Bank; Cash Management; Client Service
Změnil Změnil: Ing. Jan Krajíček, Ph.D., učo 27420. Změněno: 18. 3. 2013 11:25.
Anotace
Jednou z významných složek bankovnictví, která má svoje historické tradice, je především komerční bankovní – financování velkých firem a problematika, která je s tím spojené. Prolínají se zde dvě oblasti a to jak vlastní bankovní marketing, tvorba nových bankovních produktů a jejich další využití, tak současně spokojenost klientů bank. Zejména velcí klienti jsou pro banky rozhodující – jejich význam není, dám pouze jejich velikosti, ale současně i množství dalších klientů, kteří jsou na ně navázáni, ať se jedná o drobné klienty a stejně tak i o firemní klientelu. Jednou z možností jak získat a udržet si zejména velké klienty je Cash Managament – řízení finančních toku, které je důležitou součásti řízení podniku, municipality. Pro banky je to možnost jak získat klienta a nabídnout mu další produkty, určené pro komplexní řešení řízení finančních toků. Nemusí se jednat o nové produkty, ale rozhodující je jejich skladba a nabídka banky klientovi.
Anotace anglicky
One of the major components of banking, which has its own historical traditions, is primarily a commercial bank - the financing of large firms and the problems that are associated with it. It involves a two areas, both our own bank marketing, creation of new banking products and their further use, while the satisfaction of bank customers. In particular, the large bank clients are crucial - their meaning is not, I'll just their size, but also many other clients who are strings attached, be it retail as well as well as corporate clientele. One of the ways to attract and retain customers is especially large Cash Management – which is an important part of business management, municipalities. For banks, it is an opportunity to get his client to offer more products designed for comprehensive management of financial flows. It may not be a new product, but it is crucial to their composition and offer bank clients.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 05:18