KREIDL, Martin a Maarten BUIS. Does the Waning Effect of Parental SES in Educational Transition Models Result from Increasing Measurement Error? In Konference “Opportunity, Meritocracy, and Changing Patterns of Social Inequality” Mezinárodní sociologické asociace, University of Iowa, Iowa City, USA, 9.-12. srpna 2011. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Does the Waning Effect of Parental SES in Educational Transition Models Result from Increasing Measurement Error?
Název česky Je klesající efekt SES na vzdělanostní tranzice důsledkem rostoucí chyby měření?
Autoři KREIDL, Martin a Maarten BUIS.
Vydání Konference “Opportunity, Meritocracy, and Changing Patterns of Social Inequality” Mezinárodní sociologické asociace, University of Iowa, Iowa City, USA, 9.-12. srpna 2011. 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky vzdělání;stratifikace;sekvenční logit
Klíčová slova anglicky education;stratification;sequential logit
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: prof. Martin Kreidl, Ph.D., učo 108207. Změněno: 5. 9. 2015 14:43.
Anotace
The paper explore the hypothesis that the waning effect of parental SES across school transitions results from increasing measurement error.
Anotace česky
Text testuje hypotézu, že klesající efekt SES rodičů napříč vzdělanostními tranzicemi vyplývá z rostoucí chyby měření.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:46