CÍDLOVÁ, Hana a Michaela PETRŮ. Vliv motivačních úloh na výsledky výchovně vzdělávacího procesu v předmětu chemie na ZŠ. In Zborník z medzinárodného seminára doktorandského štúdia "Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie". první. Trnava: Trnavská univerzita. s. 125-131. ISBN 978-80-8082-438-9. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv motivačních úloh na výsledky výchovně vzdělávacího procesu v předmětu chemie na ZŠ
Název česky Vliv motivačních úloh na výsledky výchovně vzdělávacího procesu v předmětu chemie na ZŠ
Název anglicky Influence of Motivative Examples on the Results of Educational Process at the Subject of Chemistry at Primary Schools
Autoři CÍDLOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Michaela PETRŮ (203 Česká republika).
Vydání první. Trnava, Zborník z medzinárodného seminára doktorandského štúdia "Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie" od s. 125-131, 7 s. 2011.
Nakladatel Trnavská univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053122
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8082-438-9
Klíčová slova česky výuka chemie motivace základní škola
Klíčová slova anglicky education chemistry motivation primary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr., učo 761. Změněno: 14. 3. 2012 15:08.
Anotace
Článek popisuje návrh výzkumné metody, která by měla dát odpověď na otázku, jestli interdisciplinární motivační úlohy používané ve výuce chemie ve škole mohou ovlivnit vztah žáků k tomuto předmětu a jejich porozumění chemii. Článek prezentuje také vybrané výsledky výzkumu provedeného autorkami se vzorkem cca 900 respondentů: Srovnání vztahu žáků k chemii v letech 2010 a 1996.
Anotace anglicky
The article describes a suggestion of a research method that should find a response to the question, whether interdisciplinary motivative examples used at chemistry lessons at school can change the attitude of pupils to this subject and their understanding to chemistry. The paper presents also chosen results of the research that the authors of this article carried out with approximately 900 respondents: a comparison of the attitude of pupils to chemistry at the years 2010 and 1996.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 07:33