HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ. Příprava studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na inkluzivní prostředí v primární škole. In Doušková, A.; Porubský, Š.; Huľová, Z. Učitelia a primárna edukácia včera, dnes a zajtra. Banská Bystrica: Katedra elementárnej a predškolskej pedagogiky PdF UMB. s. 94-97. ISBN 978-80-557-0116-5. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příprava studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na inkluzivní prostředí v primární škole
Název anglicky Pregraduate Preparation of Teachers for Inclusion at Primary School
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Banská Bystrica, Učitelia a primárna edukácia včera, dnes a zajtra, od s. 94-97, 4 s. 2011.
Nakladatel Katedra elementárnej a predškolskej pedagogiky PdF UMB
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053219
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-557-0116-5
Klíčová slova česky pregraduální příprava učitelů; první stupeň základní školy; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze
Klíčová slova anglicky pregraduate preparation of teachers; primary school; pupils with special needs; inclusion
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 22. 9. 2011 14:14.
Anotace
V příspěvku jsou prezentovány některé výsledky řešení dílčího úkolu v rámci výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“, které reflektují podmínky inkluze spolupracujících škol. Z poznatků výzkumu se odvíjí úvahy o změnách v pojetí pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU.
Anotace anglicky
In the paper are presented some results of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University „Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education", which reflected of the conditions of inclusion in the cooperative schools. From the research results we think about necessary innovations in pregraduate preparation of the teachers of primary school on the Faculty of Education MU.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 07:57