D 2011

Příprava studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na inkluzivní prostředí v primární škole

HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Příprava studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na inkluzivní prostředí v primární škole

Název anglicky

Pregraduate Preparation of Teachers for Inclusion at Primary School

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Banská Bystrica, Učitelia a primárna edukácia včera, dnes a zajtra, od s. 94-97, 4 s. 2011

Nakladatel

Katedra elementárnej a predškolskej pedagogiky PdF UMB

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00053219

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-557-0116-5

Klíčová slova česky

pregraduální příprava učitelů; první stupeň základní školy; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze

Klíčová slova anglicky

pregraduate preparation of teachers; primary school; pupils with special needs; inclusion

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 9. 2011 14:14, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

V příspěvku jsou prezentovány některé výsledky řešení dílčího úkolu v rámci výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“, které reflektují podmínky inkluze spolupracujících škol. Z poznatků výzkumu se odvíjí úvahy o změnách v pojetí pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU.

Anglicky

In the paper are presented some results of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University „Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education", which reflected of the conditions of inclusion in the cooperative schools. From the research results we think about necessary innovations in pregraduate preparation of the teachers of primary school on the Faculty of Education MU.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání